środa, 1 sierpnia 2012

Haha..




                       Jestem idiotką. lubię być idiotką. fajna sprawa, polecam. XD

Wiecie jak to jest kiedy ktoś z rana przyjebał ci kijem bejsbolowym ? Ja tak , rano myślałam że ktoś mi tak właśnie przyjebał ,  trochę poniósł mnie melanż z wczoraj .. Co tu ukrywać .. 
Polecam na ten ból głowy dużo wody i aspiryny mi to można, powiedzieć że pomogło ..



Teraz czas na jakiś kawałek dla was ; 

  
   Tysiące nieogarniętych
             myśli ..


 Zastanawiałam się kiedy ale bardzo dawno kim byłam w poprzednim życiu i czy w ogóle istniało ?
Zadaje sobie jeszcze więcej takich pytań ale żeby na nie odpowiedzieć musiałabym się przenieś w czasie lub możliwe nawet umrzeć ..Nie wiem , a jeśli by tak zostać naukowcem , może odkryłabym to czego dzisiaj nie są w stanie udowodnić. Żartowałam , w życiu nie zostanę mądrzejsza niż 4.0 , w końcu kto by chciał się uczyć , no tylko kujon , chociaż gdybym chciała .. Nie , zostawię ten temat w spokoju .. 


         

Umrę śmiejąc się.
Tak to coś w moim stylu, tak wyobrażam swoją śmierć , ale oczywiście nie będę tutaj gadać o śmierci , ale jedno pytanie , jak to jest gdy zamkniesz oczy i już się nie obudzisz  wiecie ?
Bardzo bym chciała znać odpowiedź nawet raz wywoływałam duchy .. 
I powiem szczerze , nie powtarzajcie tego co ja , najadłam się strachu bo coś przybyło ale nie wiem co to było i na 100% tego  nie powtórzę no chyba że ktoś mi za to zapłaci .
 
Ludzie są przykro uzależnieni od cudzej opinii.
 nie rozumiem jak ludzie mogą zwracać uwagę na głupie teksty innych ludzi ..
To przecież jest bez sensu .. nie mają co robić i muszą gadać o tobie ,ciesz się bo jesteś obiektem ich rozmowy . 


                                       Niektóre wydarzenia sprawiają, że tracę wiarę w siebie. Na czole pojawia się niedobór magnezu, policzki przestają być rumiane, najlepsza piosenka wieje kiczem.Nie wiem dlaczego tak się dzieje , może to powód do rozmyśleń ? Każdy ma taki dzień że nie wszystko idzie po jego myśli , jego rzeczy same uciekają od właściciela i nie zawsze chcą być odnalezione .. Jednak nie traćmy nadziei że zagubiona rzecz się znajdzie . Nie warto zawracać sobie tym głowy , najtrudniejsze sprawy jest rozwiązać najłatwiej , ale nie wszyscy to potrafią zrobić . Dlatego piosenka dla tych którzy coś zgubili niech poprawi wam humor :







                                  Miłość-  nawet nie wiem co to jest ..nigdy nie zakochałam się na zabój żeby mi odwaliło ..Ale ja czekam i czekam i trochę jednak brakuje mi kogoś kto mógłby mnie obronić , przytulić i być kiedy tego potrzebuje , bo przyjaciele mi tego nie dadzą co on ,jednak jak narazie czuje się szczęśliwa i nie ma co ukrywać , jest dobrze a nawet lepiej .. 



Coś jeszcze wam powiem , nigdy ale to przenigdy, nie zawiedźcie swoich przyjaciół , bo jeśli to zrobicie oni zawiodą się na tobie i trudno jest odbudować coś , co przez lata sprawiało wam radość , oni są już na całe życie ,nieważne ile kłótni było, ile razy się pobiliście przez chłopaka lub poszło nawet o drobnostkę , jeśli to twój przyjaciel nie opuści cię nigdy . Pamiętajcie ..


A na koniec muzyka przed snem dobrze nam zrobi :
 

                                              Dobranoc , Wasza PSK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz