środa, 15 sierpnia 2012

This is love ..!

Właśnie wróciłam z cudownych wakacji , nad morzem , byłam tam z moją przyjaciółką . Powiem szczerze nikogo ciekawego nie poznałyśmy , za to się opaliłyśmy :) Ja znam najlepszy sposób na opalanie , nie używajcie kremów z filtrem .


                                                                                czasem wystarczy jedno dobrze dobrane słowo, by stracić wiarę w człowieka.  

                            Co by tu dużo mówić , dużo się dzieje w moim życiu , niektóre osoby za dużo gadają i mają niewypaloną gębę . Gadają to co im ślina na język przyniesie , no ale takich osóbb nie da się już zmienić .Nie wiem skąd tacy ludzie się biorą , no ale jak by wyglądał świat bez tych wszystkich pojebanych plotkarzy .. Nikt nie jest idealny nawet ja , ale nie umiałabym nikogo zranić tak mocno żeby mógł przeze mnie płakać , nie umiałabym tak . Nie jestem taka .
Nie pozwólmy,
by jedno słowo zniszczyło całe nasze życie.


                      Otwieram oczy nowego dnia,
                 z nowymi problemami i nowym bólem.


wiecie jest dużo , czasem mnóstwo problemów ,ale nie wolno się poddawać . Czytałam kiedyś taki blog że żyletki są naszymi przyjaciółmi , przecież to głupstwo . Skąd ona może to wiedzieć , przecież życie nie jest aż takie okrutne , dzięki niemu mamy to co chcemy , a jeśli idzie coś nie tak trzeba umieć to rozwiązać . a nie się ciąć i odebrać sobie życie . Nie , ja bym nie umiała odebrać sobie życia , ogólnie o czym ja mówię nawet o tym nie pomyślałam, nigdy . Nie mówię że wszyscy maja łatwo ,problemy w domu z rodziną i ogólnie . Kiedy u mnie się źle dzieje wychodzę z domu i idę z kocem na moje podwórko i patrze w chmury , piękne białe chmury i myślę . o wszystkim . Wam też to polecam .


        
                          Gdy się rodzimy, jako małe dzieci pragniemy szczęścia i zabawy. Gdy dorastamy pragniemy życia jak z bajki. Lecz gdy już nie jesteśmy dziećmi chcemy w życiu być szczęśliwym i mieć te dziecinne marzenia wiedząc, że może kiedyś się spełnią .

 Zeszłej nocy miałam piękny sen . Śniło mi się że tańczyłam z moim ideałem i byliśmy razem , lecz gdy się obudziłam , pomyślałam że to był tylko sen , łza sama się uroniła . Na szczęście moja siostra spała i nikt tego nie widział . Często mam takie właśnie sny , ale ich nie rozumiem , a wiedzieliście że osoby w waszym śnie  których nie znacie i myślicie że to wasz mózg ich wymyślił ,mylicie się. Te osoby istnieją naprawdę , kiedyś w przeszłości je widzieliście . Jak ja to usłyszałam , nogi się nade mną ugięły , wiecie ile myśli miałam w głowie , a jedna mi szczególnie utkwiła w pamięci , jak mogłam go przeoczyć . Wy za pewnie też zadajecie teraz sobie to pytanie . 
        
                Znasz to uczucie kiedy podobasz się każdemu przystojniakowi? Kiedy kocha się w Tobie tylu facetów że nie masz pojęcia kogo wybrać? Spoko ja tez nie. 

 Ja może nie doświadczyłam tego , ale znam takie osoby . Jedna jest nawet moją koleżanką , choć się nie dziwie jest bardzo pewna siebie i ogólnie odważna , niczego się nie boi , kocham ją za to , ma na wszystkich wyjebane , nawet jeśli ją obgadują , ona sobie z tym poradzi , chciałabym tak umieć , być taka odważna , ale ja jestem bardzo nieśmiała , To moja natura . Ona nie wie że założyłam bloga , myśli że  to jakieś fajnej laski którą znalazłam , a gdy to przeczytała zacytuje jej słowa '' wow, ale zajebista , chciałabym tak pisać i myśleć jak ona '' , wiecie ile to dla mnie znaczyło , jakie ważne były te słowa , naprawdę dużo. Przynajmniej wiem że nie jestem taka beznadziejna jak myślę . Ale nie pisze tego po to żeby komuś zaimponować że taka osoba jak ja może tak pisać , nie o to mi chodziło , chodzi mi o to że wszyscy są równi ,nawet jeśli jesteś nieśmiała , cicha czy też odważna i pewna siebie . Każdy z  nas jest inny i każdy z nas umie coś lepiej od innych , ja może dobrze pisze ale to tylko dobrze , moja przyjaciółka jest za to świetnie wysportowana , inna zaś właśnie odważna . Każdy jest inny zapamiętajcie to .

Na koniec polecam wam zajebisty film :


                                            Wasza PSK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz