piątek, 17 sierpnia 2012

all day, all night, what the fuck?!

           Nie jestem nikim nadzwyczajnym. Tak jak wszyscy inni budzę się każdego ranka i chodzę spać każdego wieczoru. Tak jak wszyscy inni czuję. Tak jak wszyscy inni cierpię. Tak jak wszyscy inni szukam szczęścia. Tak jak wszyscy inni po prostu żyję.

              LATO!
 Ludzie za 2 tygodnie szkoła , trzeba ostro się zabawić i oblać zakończenie wakacji , co wy na to ? 
Ja nie przegapię takiej okazji , będzie się działo , polecam wam to samo , róbcie szalone rzeczy i uchlejcie się w miarę możliwości zobaczycie że było warto \. Może wtedy przez przypadek poznacie nowych ludzi , ja mam zawsze takie szczęście że na kogoś wpadnę . ;P Od czego są wakacje , no oczywiście od zawierania nowych znajomości nieważne czy po pijaku czy na trzeźwo , ważne że w ogóle . 











                                                         FUCKtycznie.

Mam , można powiedzieć , przejebane . Do szkoły od tego roku przychodzą plastiki , pustaki , zdziry , nie wiem jak je nazwać . Po prostu ich nie lubię . To są osoby uważające się za lepsze niż wszyscy inni . Nawet jeśli są starsze o rok to kurwa chuj  .Nie cierpię takich ludzi . Będę musiała to jakoś wytrzymać , w końcu chodzę już tam 3 lata , a one dopiero zaczynają . Znam wszystkich najlepiej , będzie się działo tego roku w szkole , oj będzie .
         Niektórzy z was pewnie też idą do nowej szkoły , mnie to czeka za rok (dopiero ) , i chciałam powiedzieć żeby się nie stresowali , nowa szkoła oznacza nowe znajomości , imprezy może nawet z fajniejszą ekipą . A nauczycielami nie warto się przejmować na wszystkich są jakieś haczyki , po kilku miesiącach będziecie już oswojeni i poradzicie sobie bez najmniejszej pomocy .

     
                                                 Nie ma planu na życie..!


Nie , nie mam planu na życie bo zawsze idzie coś nie tak . Los chce żebyśmy szli innymi drogami niż sobie zaplanowaliśmy , no takie właśnie jest życie . Moja siostra myśli że będzie mieć dom jak z bajki , no cóż myli się . Życie to nie bajka , czasem jest trudno , a czasem łatwo .Ktoś kiedyś mi powiedział żebym miała jeden cel w życiu i żebym ku niemu podążała , a na pewno się spełni , pomimo wielu przeszkód ono właśnie może się spełnić .Ja jeszcze nie mam takiego celu w życiu który chce na 100% spełnić . Jak na razie los mnie prowadzi ku niemu. 


 


Na koniec polecam film :http://www.filmweb.pl/film/Kochanie,+poznaj+moich+kumpli-2011-571914

No a motto na wakacje ;

                               spontan, szaleństwo i kupa śmiechu.

                                               

                                                                                    Wasza PSK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz