środa, 8 sierpnia 2012

LOVE !

 
                                                                Idealny to może być makijaż, nie mężczyzna.

Ja się z tym zgodzę , nie ma ludzi idealnych a zwłaszcza mężczyzn , oczywiście nie uważam się za lepszą płeć ale taka prawda . Każda z nas pewnie marzy o idealnym mężczyźnie , może gdzieś daleko jest ktoś wymarzony właśnie dla ciebie , ja i tak w to nie wierze . Dla mnie nie ma mężczyzny idealnego , musiałby być wyjątkowy , jak na razie go nie spotkałam ale wiem że to już niedługo nadejdzie . 

teraz kawałek dla was :

Czy lubicie tańczyć ?

Kiedyś gdy byłam małym dzieckiem jak każdy marzyłam o wielkiej sławie i księciu jak z bajki , ale dzisiaj gdybym ktoś mi powiedział że mógłby to spełnić , nie chciałabym tego , koło mnie było by mnóstwo fałszywych przyjaciół i za pewnie  obgadywali by mnie za plecami . Życie czasem bywa okrutne , lecz trzeba się z tym pogodzić , każdy ma wzloty i upadki .. Całą noc myślałam nad wszystkim  , szczerze wam mówię że naprawdę całą noc nie spałam , nie mogłam . Za bardzo chyba się przejmuje , nie widać tego po mnie , a noc jest właśnie od tego , wtedy nikt nie patrzy na mnie ,, i moje głupie miny jak sobie coś przypomnę  ;) Wiecie gdy to pisałam poczułam coś takiego , jakby mi w życiu czegoś brakowało , choć mam wszystko , nawet więcej niż mogłam sobie wyobrażać , mam rodzinę , moją przybraną siostrę ( tak ją nazywam ) i nie tak bliskich ale również ważnych przyjaciół . Może i są lekko wkurzający ale to moja rodzina oni też do niej należą , nie zamieniłabym ich za nic w świecie .

Chciałam teraz wam wszystkim podziękować że jesteście .!<33

 No więc , dzisiaj już kończę ale polecam wam zajebisty film ,szkoła , popularność itd.

http://www.filmweb.pl/film/Kr%C3%B3lowa+balu-2011-619034

A motto na dzisiaj : '' To już jest koniec , nie ma już nic , zostaw ten bajzel idziemy PIĆ !!''


                                                              Wasza PSK ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz