piątek, 3 sierpnia 2012

jestem kiepska w byciu ważną.!!

  - Co robisz? - Jestem w Nowym Jorku, czekam na limuzynę, która zawiezie mnie Wellington Hotel, gdzie wypiję lampkę szampana z Jamesem Bondem, dzięki któremu wystąpię w najnowszym sezonie CSI Miami. - Naprawdę? - Nie, na fejsie siedzę. 



 
mam się przejmować? stresować? żałować?

 - pierdole.
I nadszedł ten okres czasu ,którego najbardziej nie lubię , trzeba myśleć już o szkole , rodzice pytają mnie o książki , ja pierdole .. !! Co mnie to obchodzi mam jeszcze wakacje ostatni czas by się zabawić na całego ... Ludzie ( kieruje to do rodziców ) co z wami ! My nie zaczynamy roku szkolnego już teraz tylko za niecałe 4 tygodnie więc nie męczcie mnie o książki a innych tym bardziej ..
Dlatego dla was mój ulubiony kawałek związany z wakacjami : 



         

Szczera jestem, uprzejma bywam.
No mnie do spokojnych osób nie można zaliczyć ;) , jestem za bardzo roztargniona , szczególnie wtedy kiedy mam masę szalonych pomysłów .
Dzisiaj nie mam pięknej pogody tak jak wczoraj , leje i wieje wiatr tak ponuro się zrobiło .. Nie lubię takich dni bo wtedy jest mi nie wesoło , raczej no, nie bywam aż tak radosna jak zawsze  .


Dla wszystkich zakochanych ! WYTRWAŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I JESZCZE RAZ WYTRWAŁOŚCI, żeby to trwało wiecznie :*


i dla tych nie zakochanych, albo zakochanych nie wzajemnością, pieprzyć to :D
życie singla jest jeszcze lepsze <3
Ja zaliczam się do singli , i jest rzeczywiście zajebiście chociaż nie zawsze , i zakładam że wy sobie tak myślicie ''mam wyjebane '' ale tak naprawdę '' tak bardzo bym chciała żeby mnie ktoś tak pokochał '' , może to jest głupie ale tak jest ,  lecz myślę sobie  wtedy '' ogarnij się '' przecież życie się jeszcze nie skończyło , dużo nas czeka i musimy to wytrzymać . 

 


     Lubię zasypiać przy muzyce. <3

Tęsknie , za czasem którym spędziłam zajebistymi ludźmi , za ludźmi poznanymi w te wakacje , i nie mogę się z tym pogodzić , dlaczego zawsze tak samo to przeżywam , cicho , zamknięta w sobie , nie wiem co było w nich ale tęsknie i nie mogę tego powiedzieć głośno , ponieważ ma dziewczynę , tak tęsknie za chłopakiem poznanym w te wakacje , ale się nie przynam do tego .. Ale tylko wtedy gdy zobacze go na fejsie lub chce choć na chwile zapomnieć o moich problemch w domu .. Wy pewnie też macie taka osobę , którą nie wymarzecie z pamięci, nieważne ile zła wam przyniosła, ale u mnie było odwrotnie , świetnie się bawiłam i wiedziałam że kiedyś nadejdzie taki dzień że go już nie spotkam , cóż więcej mówić , po prostu tęsknie . Nic tego nie zmieni , no chyba że pójde się napić , :) i to oczywiście z przyjaciółmi najlepszymi pod słońcem ..

Na koniec polecam wam zajebisty film o miłości : http://www.filmweb.pl/50.Pierwszych.Randek
                                                                                                                       Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz