czwartek, 2 sierpnia 2012

Bo co może zdziałać zwykła dziewczyna w trampkach.. nie?

        Nie uwierzycie , ale gdy się na chwilę położyłam doznałam olśnienia .. może wy też powinniście założyć bloga ?
 Ktoś mi kiedyś powiedział że bloga powinno się prowadzić przede wszystkim z pasją , ja mojego prowadzę z całego serca , i powiem wam ale tak szczerze , dobrze że to zrobiłam , bo nie łatwo tak jest czasem opowiadać publicznie o swoich problemach nawet jeśli one są małe to i tak nie wszyscy zdają się na odwagę mówić o tym co czują i przeżywają .. Mi to sprawia radość . i może czas w końcu pomyśleć o sobie a nie o innych ?Poróbcie coś co sprawia że na waszej twarzy pojawia się uśmiech , radość .. Smutki porzućcie w niezapomnienie, teraz żyjemy chwilą tą chwilą ..
         Będę szczęśliwa, choćbym miała sobie to szczęście kurwa                                                    narysować
Może niekoniecznie narysować ,ale wyobrazić bo w wyobraźni można wszystko , być kim chcesz  i robić co chcesz , tam każdy jest w swoim świecie i jest szczęśliwy , prawda ?



Ja nie chcę wierzyć, ja chce mieć pewność


Czy chcielibyście się cofnąć w czasie i zmienić ciąg wydarzeń? Z pewnością , ale ja jestem inna , nie chciałabym cofać się do tych lat kiedy byłam sama i smutna , nie chce mi się myśleć o tym .. Cieszę się że tamten czas już nigdy nie wróci . ja tego dopilnuje choćby nie wiem co ..Nie chce tam wracać .. Tak bardzo wtedy cierpiałam .. może dlatego jestem nauczona radzisz sobie  z takimi problemami ? Podobnymi ale na pewno nie takimi samymi , to są błache rzeczy .. Ale po co wyciągać brudy z dawnych lat ? Jest dziś i jestem zadowolona z biegu wydarzeń , ani na moment nie zwątpiłam .








        Czy wy już  wiecie kim chcecie być ? Ja nie wiem , i nie chce się nad tym zastanawiać ale czas mnie goni .. Jest tyle rzeczy które zależą ode mnie, a ja tak nie chce , Nie chce myśleć co będzie jutro, a co dopiero za parę lat , co mam zrobić .. Nie mam pojęcia , chyba już tylko się pogodzić z tym że dorastam i nie takie dylematy będę jeszcze mieć ..

 

Grunt to się nie przyzwyczajać .!

 

 

 

              Łóżko, słuchawki i żyje się lepiej..

 

To jest właśnie moje życie .. słuchawki i łóżko . polecam to uczucie .Polecam wam posłuchać tej piosenki w łóżku , słuchawkami na uszach i zamkniętymi oczami :

 


To tak na dobry początek dnia .. cytat dla was


Pije oryginalność. Jaram szczęście. Ćpam szaleństwo.






                                                                                                            Wasza PSK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz