niedziela, 5 sierpnia 2012

   Wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymać z tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o tobie wszystko a mimo to siedzi obok i cie kocha..ktoś kto jak zobaczy cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to ' którego mam zjechać ? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i ci przytakiwać..ktoś kto w tak deszczowy wieczór potrafi iść do sklepu po farbę do włosów...ktoś to ogląda z Tobą horrory których sama się boisz... to ktoś dzięki komu się żyje.


Kiedy byłyśmy mały dziewczynkami, wierzyłyśmy w bajki, fantazjowałyśmy, jakie będzie nasze życie. Biała suknia, królewicz, który zabierze nas do zamku na szczycie góry. Wieczorem w łóżku zamykałyśmy oczy i wierzyłyśmy gorąco w to, że marzenie się spełni. Święty Mikołaj, Wróżka i Królewicz byli tak blisko, że czuło się ich smak. Ale człowiek dorasta. Któregoś dnia otwieracie oczy i bajka pryska. Zwracamy się do ludzi i rzeczy, którym ufamy. Sęk w tym, że trudno całkowicie uwolnić się od tej bajki, bo prawie każdy chowa w sobie ten promyk nadziei i wiary, że pewnego dnia otworzy oczy i marzenie się ziści. :)


 Skąd ja to znam ? Ja też tak robiłam , uwielbiałam zasypiać i czuć że kiedyś mnie ktoś zabierze jak księżniczkę z bajki , na białym koniu , cóż już z tego wyrosłam , jak każdy zresztą .Może to głupio zabrzmi ale , liczę na to że znajdzie się ktoś, kto jak w tych wszystkich bajkach , mnie pokocha . To jest niestety tylko marzenie które możliwe że się nie spełni . 
 
       Jestem wredna, arogancka, niemiła? być może. ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. trzeba się dostosować.
Ja bym zmieniła to zdanie , bo jeśli chcesz się dostosować do innych to znaczy że kogoś udajesz , nie jesteś sobą , nie na tym to polega . Według mnie jak jest się niemiłym , aroganckim lub wrednym znaczy że po prostu ma się taki charakter , nie trzeba się dostosowywać , trzeba być sobą . Ja tak robiłam , żałuje tego i przyznaje się , gdy porzuciłam dawne życie i zaczęłam nowe , prawdziwą sobą , uwierzcie jest o wiele , wiele lepiej . 
       Teraz kawałek dla tych którzy coś udają :




Puste puszki po Tigerze , paczki po chipsach , śmiech , wygłupy . Świrowanie z przyjaciółmi . Bezcenne ...

no te puszki to może nie po tigerze , ale oczywiście że chipsy , śmiech i wygłupy są na 100% . ! Co to było by za życie bez tych wszystkich zajebistych rzeczy , i ludzi .

 KOCHAM !

Uwielbiam ten stan kiedy , leże sobie na trawie , nade mną gwieździste niebo ... i wiele myśli przychodzących mi do głowy .. Niebo pełne gwiazd to niesamowity widok.


 





 






Teraz szczególnie dla was smutna historia o miłości , jest na yt wiec radzę szybko czytać , łza na pewno zakręci się w oku ..
http://www.youtube.com/watch?v=99JDLD0xmzA&feature=related


A na koniec polecam film :http://www.filmweb.pl/film/Ameryka%C5%84skie+ciacho-2009-473314

                                                                                                                        Wasza PSK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz