wtorek, 31 lipca 2012

Nadszedł nowy dzień, nowe plany i nadzieje.

Mam dla was coś, co znalazłam na fejsie , dekalog ,ale nie taki zwykły , to dekalog przyjaciółki ..
Dekalog przyjaciółki:

1. Będzie cię wspierała w trudnych chwilach i dążeniu do celu
2. Będzie cię słuchała i pomagała rozwiązywać problemy
3. Będzie dotrzymywać danych obietnic i nie rozpowiadać tajemnic i sekretów
4. Nie będzie ci zazdrościć, a będzie z ciebie dumna
5. Nie będzie zabierała ci chłopaka
6. Pozwala ci spotykać się z innymi ludźmi
7. Nie obgaduje cię za twoimi plecami
8. Liczy się z twoim zdaniem
9. Nie wpędza cię w kompleksy
10. Jest z tobą szczera, ale nie sprawia ci przykrości 
Możecie o tym dekalogu powiedzieć swojej przyjaciółce ..
                            W słuchawkach czuję się bezpieczniej.
Uwielbiam muzykę a szczególnie kiedy mogę posłuchać jej  przez słuchawki , brzmi lepiej , zatapiasz wszystko i rozluźniasz się .. Dlatego kawałek na dobry początek dnia , radzę posłuchać go w słuchawkach :]
                                                                uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo. 
                                              wracać do wspomnień i śmiać się z niczego." <3
  Zasady ? Są po to aby je łamać , ja na każdym kroku je łamie , ale bez przesady grzeczna tez potrafię być , choć nie zawsze mi to wychodzi ;P 
NIEBO -Zastanawialiście się co może być , prócz wszechświata, ponad niebem ? Ja często , jestem ciekawa co jest tam u góry . Zawsze gdy patrze w niebo zadaje sobie pytanie , czy ktoś tam żyje , czy jest inna planeta do życia , mam wiele pytań na które nikt nie zna odpowiedzi , czasem tez oglądam gwieździste niebo bo gwiazdy mi dużo mówią , są dla mnie przecudowne.  
 
   Mam słoik ..  słoik zajebistych wspomnień. 
 Ja założyłam taki słoik a wy ? Domyślam się że nie i doradzam zróbcie , zajebista sprawa , możecie tam wrzucić co tylko wam się kojarzy z jakimś miły wspomnieniem .. niekoniecznie miły , zbierajcie tam pamiątki , najlepiej z przyjaciółka a potem to zakopcie , po paru latach ten słoik przypomni wam co robiłyście razem przez te lata , coś pięknego , opowiadać sobie stare dobre czasy , zakładam że czas który teraz jest może nie jest najlepszym okresem w waszym życiu ale to się zmieni , później nastaje zawsze kolejny etap w którym się zmieniamy , dorastamy, stajemy się bardziej odpowiedzialni i ogólnie wyrastamy z naszych przyzwyczajeń .. 
 
 
co tam policja, ważne żeby mama się nie dowiedziała.

Już pewnie nie jedna tak mówiła , ja zresztą tez , ważne żeby mama się nie dowiedziała , policję idzie oszukać a rodziców niestety nie , domyślam się że niektórych już mama przyłapała na tym że palą i piją ale nic z tym nie robi , chciałabym żeby moja mama taka była , no ale cóż , przynajmniej jakaś adrenalina jest że zawsze jest ktoś kto może cię przyłapać


Tylko nie myślcie sobie że jestem jaką alkoholiczką . :] 



Przygoda z Fryzjerem jest taka, że idziesz wniebowzięta z własną wizją ścięcia, w salonie jesteś podekscytowana, uśmiechasz się, myślisz WOW! CUDO! Wychodzisz, docierasz do domu, patrzysz w lustro i dociera do Ciebie, jak ohydnie wyglądasz - my dziewczyny. xd

Chciałam tu poruszyć temat fryzjerów , co do cholery oni robią z naszymi włosami , zamiast 5 cm uciąć , ucinają kurwa 15 , czy to jest normalne ?
No raczej nie , dlatego polecam cięcie domowe , zawsze możecie same to zrobić wyjdzie wam sto razy lepiej niż u fryzjera , ;) 
 
 
 No , na koniec polecam film 

zajebisty polecam na obejrzenie go  z przyjaciółką 


Motto na dziś : "Żyj tak, abyś nie musiał żałować ani jednej minuty swojego życia"

                                                                                               Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz