poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Mam ochotę na obcasy, perły i alkohol.

 - co ty gówniaro wiesz o życiu? - więcej, niż ci się wydaje tato.

Rodzice myślą, że my nie znamy prawdziwego bólu albo miłości . Ale oni tak naprawdę nie wiedzą ile my już przeżyliśmy . Ile nocy nieprzespanych przez jakiegoś tam chłopaka czy też że zmieniłam swoje życie i pozbyłam się wrogów którzy kiedyś byli moimi przyjaciółmi . Dzisiaj jest jeszcze trudniej niż kiedyś . Oni nawet nie wiedzą co się dzieje za naszym niby uśmiechem , sztucznym uśmiechem . Albo gdy nie wiedzą że upiliśmy się w trupa , albo że policja nas złapała . Oni dużo rzeczy nie wiedzą , ale taka ich natura bo myślą że są starsi i więcej przeżyli . Ja może i żyje dopiero 15 lat ale też swoje już wiem , i swoje przeżyłam .

My nie jesteśmy pojebani,
my pracujemy na zajebiste wspomnienia.

 Tyle emocji, w kilku słowach.

Tak bardzo bym chciała wszystko sobie już uporządkować ale tak się nie da . Moją głowę wypełniają tysiące myśli , wydarzeń . Nie wiem co robić . Chce o tym wszystkim chociaż na chwilę zapomnieć , chociaż na minutę ale im bardziej tego pragnę tym bardziej nie umiem zapomnieć . .

  Koniec smutków, żali.
Zaczynam nowy rozdział w życiu.

Nie będę się w szkole aż tak bardzo wszystkim przejmować , powrót do szkoły oznacza dla mnie nowe wyzwania dotyczące nauki ponieważ idę do nowej szkoły za rok i muszę się wziąć w garść ale nie mówię że czasem mały wypad na fajeczkę nie zaszkodzi lub kilka wagarów . No trzeba robić wixe bo za rok mnie tu już nie będzie .   

  Ja wierzę w każdą osobę,
która daje mi coś prosto z serca.

  Motto na dziś: nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu.

                                                                                        Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz