piątek, 1 lutego 2013

Do not give up!

Gdy jest się młodym łat­wo przychodzi głosze­nie ideolo­gi.Krzyczy się głośno
"Będę mieć le­piej niż po­kole­nie rodziców"
Życie wy­daje się piękne i proste.
Nies­te­ty czas we­ryfi­kuje poglądy.Im da­lej w do­rosłość,tym bar­dziej opa­dają ręce.Piętrzą się prob­le­my,a skrzydła które kiedyś niosły do bun­tu pod­cięte ma­ją lot­ki przez prozę życia.Już wiemy, że świata nie zmienimy. Moja przyjaciółka miała rację że trzeba bawić się do 18 lat potem stajesz się dorosły i zabawa to tylko kiedy sobie zaplanujesz w sobotę lub nawet nie , ciągle praca i życie na swój koszt .



 Muszę poruszyć ten temat ,tylko nie weźcie mnie za fankę lub antyfankę, po prostu wyrażam swoją opinie i nie mogę zrozumieć dlaczego prawie w całej Polsce nie lubią Justina Biebera . Powiem szczerze, że gdy byłam w podstawówce uwielbiałam go jak każda laska w szkole , potem nastała moda znienawidzenia Biebera sama nie wiem czemu , ale wszyscy zaczęli go krytykować , a że nikt go nie lubił nie chciałam być gorsza. Dziś chciałam powiedzieć że piosenki ma już całkiem niezłe i chuj mnie to czy stracę przez to oglądalność , ale to prawda , coraz lepiej pisze mi się aktualnie podobają chociaż nie wiem czy na serio wydoroślał tak jak mówił w wywiadzie w Oprą. A c wy o tym sądzicie ?



 Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie, je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
                                                                  Wyjdź mu nap­rze­ciw.!



 Na piątkowy wieczór polecam wam pierwszy raz horror , jest podobno dobry , sama zamierzam oglądać .http://www.filmweb.pl/film/Sinister-2012-631143


                                                                                           Wasza PSK

5 komentarzy:

  1. Super blog, masz bardzo fajny sposób pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post zreszta jak i caly blog, lubie to<3
    ogladalam film, zwiaztun bardzo mnie zachecil do tego ale szczerzte powiem ze film nie byl najlepszy,podobal mi sie ale oczekiwalam czego wiecej,czegos straszniejszego no ale coz niebalam sie.w sumie to w tym filmie nie ma sie czego bac,ale fajny jest;p

    OdpowiedzUsuń
  3. napislam ze ten film nie jest straszny ale to sa tylko moje odczucie,u mnie ciezko jest zeby jakis horror mnie przestraszyl,kazdy jest inny i kazy bd mial inne odczucia zwiazane z tym ilmem,ale ogolnie to fajny i dziekuje za mily komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię horrorów, ostatnio jak oglądałam to w ogóle nie był straszny, a obleśny :P

    OdpowiedzUsuń