poniedziałek, 18 lutego 2013

Wiosna !!

 Wiem że wiosny może nie czuć ale pierwsze znaki już daje w postaci odrobiny słońca , pomóżmy jej sami zacznijmy ubierać się kolorowo , malować paznokcie na pastelowe kolory , urządźmy sobie sami wiosnę .


 
                           Potrzebuję wakacji, ciepłego wiatru i promieni słońca na pościeli. Dobrej książki, śniadania do łóżka, wolnego czasu.


 Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości.Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej.Jeśli kiedyś uda Ci się trwać w teraźniejszości,staniesz się szczęśliwym człowiekiem.

No teraz czeka mnie chorowanie , wokół mnie same tabletki które muszę łykać , nie lubię być chora choć przynajmniej do szkoły nie musiałam iść , to dla mnie plus , zazdroszczę tym co maja teraz ferie , a współczuje tym co dzisiaj szli pierwszy dzień po feriach do szkoły. Pewnie wspominałam że miałam rekolekcje otóż dużo się działo , co tu mówić po prostu nic dobrego z tego nie wynikło , szczerze mówiąc to nic z tego nie wynikło , to są jeszcze dzieci które muszą dorosnąć i uwierzcie że nie chcecie ich poznać , zakochani w sobie wielcy piłkarze


Zastanawiałam się właśnie czy dało by się nie czuć, oglądam jeden serial i było tam coś takiego że człowiek chciał wyłączyć człowieczeństwo , wątpię żeby takie coś istniało ,owszem istnieją ludzie którzy nie mają wyrzutów sumienia ale czy taki człowiek umie wyłączyć uczucia ? Ten kto wyłącza uczucia nie jest już raczej człowiekiem , choć nie spotkałam jeszcze nikogo takiego i raczej nie chce spotkać a wy ?> Pewnie też tak sądzicie . 
A na dzisiaj wam polecam film zajebisty : Woda Dla Słoni

A teraz idę obejrzeć inny film , napiszę czy był fajny .
                                      Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz