środa, 20 lutego 2013

Życie , nadzieja , miłość .

"[...] oczywiście we wszystko uwierzyłem, bo najprzyjemniejsze w podróży jest to, że chcemy wierzyć we wszystkie wciskane nam po drodze opowieści" - wyrwane z kontekstu, przeczytane niedawno słowa skłoniły mnie do rozwinięcia tematu. Mi niezwykłą przyjemność sprawia pisanie na blogu , słuchanie o rzeczach niemożliwych lub nieistniejących i podróżowanie . Wiele nie podróżuje ale zawsze o tym marzyłam . A wam co najbardziej sprawia przyjemność.?


To co możesz uczynić jest tylko maleńką kroplą w ogromie oceanu , ale właśnie jest tym co nadaje znaczenie twojemu życiu .

Zawsze ciekawiło mnie  dlaczego czasem ja na zdjęciach nie mogę wyjść przynajmniej w połowie tak ślicznie jak te dziewczyny obok  , niektóre są wręcz cudowne inne może lekko pustackie  , ale dla mnie są wszystkie zajebiste . Dużymi krokami zbliża się u mnie następna próba egzaminu gimnazjalnego , nie rozumiem tylko dlaczego aż tak im zależy na tym żebyśmy byli w szkole dłużej i coś poćwiczyli , niektórym to się w ogóle nie przyda i nie wyniosą z tego nic . Po prostu beznadzieja . Jak ja sobie pomyśle o tym że jeszcze muszę kupić buty i spódniczkę , masakra nie mam tyle czasu jeszcze to całe bierzmowanie , tego jeszcze mi brakowało żebym tam miała problemy a jak znam siebie to z pewnością będę je mieć , ponieważ proboszcz na pewno nie zaakceptuje mojego imienia , mam na to jeszcze bardziej wyjebane niż na tą całą naukę . A pro po nauki i szkoły ogólnie to ogłaszam idę sama , zacznę rozdział całkowicie od nowa , z nową szkołą i nowymi znajomymi , czasem tak bywa że każdy znajduje swoją drogę . Ja nikogo nie pozbawiam marzeń i swoich celów , nikogo nie zmuszam ,cóż  po prostu sama zmierzę się ze wszystkim , kto wie co mnie czeka , jak każdy trochę się boje ale jak na razie nie daje tego po sobie poznać. Zacznę się dopiero bać jak mnie przyjmą , a wy jaką chcecie drogą podążać , tą ze swoimi marzeniami czy tą z czyimiś ? Zawsze jest lepiej się zastanowić i wybrać najlepszą opcję na nas samych niż dla kogoś .


Na dzisiaj polecam wam film :wyznania nastoletniej gwiazdy
A motto dla was to Każda rzecz wielka musi kosztować i musi być trudna. Tylko rzeczy małe i liche są łatwe. 
                                   Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz