wtorek, 5 lutego 2013

Don't run away!!

Życie jest jak pudełko czekoladek- nigdy nie wiesz na co trafisz .

Czy każdy z was się zastanawiał już nad karierą zawodową w swoim życiu ? Ja utknęłam w martwym punkcie , chciałabym mieć już wszystko poukładane i jeszcze ta szkoła krąrzy mi nad głową może wy mi coś polecicie? Ale oczywiście w Szamotułach bo dalej nigdzie nie zamierzam iść .




 
                                     
Żyjemy 
Byle do piątku 
Byle do świąt 
Byle do wyjazdu 
Byle do lata 
Byle jak !

Moja przyjaciółka tak czasem mówi jak jej się przypomni i idzie coś nie tak , kiedy mamy już dość to rzeczywiście chyba raczej wszyscy tak funkcjonują.
Pewnie jeszcze nie wspominałam ale zamierzam przeczytać książkę , tytułu jeszcze nie zdradzę ale jeśli będzie bardzo fajna to wam ją polecę .

U mnie za tydzień rozpoczynają się REKOLEKCJE , a to oznacza że nie będzie lekcji , w tym roku wypadają  w środę , czwartek i piątek czyli będzie dłuższy weekend , wreszcie coś dla nas pozytywnego . Czy wy też tak macie że przed snem czujecie jakby ktoś za wami był a gdy się odwrócicie nikogo tam nie ma , jakby ktoś w was dmuchał ? Akurat ciągle mi się to zdarza , kurwa czasem boję się być w domu sama a mam już 16 lat , co jest dziwne , chociaż możliwe że u mnie w chacie rzeczywiście jest duch , ostatnio dzieją się niesłychane rzeczy ale bez przesady . Nawet zdarzyło mi się nawrzeszczeć na siorę a wcale tego nie pamiętam , sama mi mówiła jak wróciłam ze szkoły . Może po prostu jestem chora albo zmęczona tymi wszystkimi sprawami na głowie i jeszcze w maju czeka mnie bierzmowanie , kurwa dużo tego ale na szczęście nie tylko ja siedzę w tym po uszy inni też nie mają przecież lekko a ja tu narzekam na swoje kłopoty . No cóż na dzisiaj wieczorem polecam herbatę i motto na cały tydzień , chociaż on będzie na całe życie : To Ty wywierasz największy wpływ na swoje życie.Bądź dla siebie mądrą inspiracją.


                                                                                                Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz