czwartek, 31 stycznia 2013

Nie obiecuj

Każdy chyba znał Michaela Jacksona wielkiego króla Pop-u . Talent który nie wszyscy posiadają , w życiu kiedyś liczył się talent , a potem intelekt . Dziś mają w dupie co nas interesuje czy umiemy tańczyć , śpiewać, rapować , czarować i wiele innych zajebistych rzeczy . Dziś liczy się czy coś wiesz żeby zarobić duże pieniądze. Tylko to się liczy , nic więcej.





Są takie sytuacje, chwile, momenty, dla których warto pokonywać zakręty.

  Jutro już piątek , każdy chyba się cieszy na ten dzień , trzeba odpocząć od szkoły , ja swojej już nie znoszę , chciałabym się z niej wynieś i iść do nowej . A wspominałam że planuje sobie zrobić tatuaż ? Pewnie nie ,ale postanowiłam że jakaś pamiątka z moich wybryków musi pozostać bo wspomnienia nie dadzą tyle szczęścia co znak , blizna która pozostała po tym wydarzeniu . Trzeba pamiętać że wszystko w naszym życiu jest ważne , niezależnie od tego czy mamy je wspaniałe czy też beznadziejne .

 

Każda chwila to szansa, aby wszystko zmienić.

Czy w waszej szkole można robić zwariowane rzeczy ? Ciekawe jak by to było prawda ? Zastanawiałam się czy można by było postawić się nauczycielom , wyjść ze szkoły i od tak po prostu zbuntować się .Raczej w to wątpię , chociaż marzyłabym o takim sposobie załatwienia nauczycieli , tylko dlaczego oni są aż tak sztywni . No dobra może nie wszyscy , bo u nas krążą pogłoski że nauczyciele mają ze sobą romanse . Długa historia , po prostu u nas to dzieją się niestworzone opowiadania , które trzeba skomentować nie ma szans żeby to nie wyszło na jaw , są beznadziejni nawet w tak prostej rzeczy , cóż jednak szkoła jest najgorszym miejscem na ziemi dla każdego nastolatka , no nie liczę oczywiście tych którzy uwielbiają być w szkole niż we własnym domu . Pewnie nie znacie takich ludzi a ja mam takich nawet w klasie , pozdrawiam kurwa i współczuje sobie sama bo z takich idiotów nie da się zrobić mega luźnych ludzi .

Na koniec polecam wam zajebisty film  nie wiem czy go polecałam ale raczej nie , jest właśnie coś w waszym i moim stylu . Obejrzycie , zobaczycie o czym mówiłam .  

http://www.filmweb.pl/film/Bunt+FM-2012-643852

                            Wasza PSK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz