czwartek, 7 lutego 2013

Mamy w sobie tyle siły

Dzisiejszy dzień zaliczam do nieudanych , dowiedziałam się informacji która zmieniła moją decyzję na zawsze . Cóż ,otóż osoba której nie lubię i nie toleruje choć o tym bardzo dobrze wie , idzie do szkoły tam gdzie ja , w dupie mam czy to czyta czy nie , przecież nie będę się kurwa kryła jak jakaś idiotka . Mam prawo do wyrażania swojego zdania , no wracając do tematu to niestety ,za pewnie nie pójdę tam gdzie chciałam i jeśli to czyta moja przyjaciółka to już wie że z nią nie pójdę . Czyli moje życie zmieni się całkowicie o 360 stopni . A wam jak minął dzień ? Piszcie w komentarzach .

                          Spotkasz pewnego dnia kogoś, kto całkiem odmieni Twoje życie. Odnowi Twoją wiarę w ludzi, we własne siły, poczucie wewnętrznej siły.

Mniam , dzisiaj zapomniałam że mamy tłusty czwartek , dzisiejsze pączki były pyszne a wy ile już zjedliście ?Pewnie sporo tak jak ja ;)

I don't want to live I want to love first and live ideally 

Niestety przestałam pisać tak jak kiedyś , piszę bardziej już sobą a nie PSK tak jak 7 miesięcy temu, dziwie się że w ogóle ktoś go czyta bo założyłam go dla odstresowania się przed rozpoczęciem roku szkolnego , a nadal pisze a wy go odwiedzacie , to jednak dobrze że nie usunęłam tak jak moja siora , każdy o tym jak się dowiedział że mam bloga próbował swoich sił ale nikt temu nie podołał , dajmy tak na przykład moja przyjaciółkę z Poznania , tak jak ją wcześniej opisywałam jest bardzo pewna siebie i odważna ale bloga to jednak nie umie podtrzymać , powiedziała że jest ze mnie dumna z resztą nie tylko ona bo moja przyjaciółka tutaj w moim mieście chyba 2 tygodnie temu to samo mi powiedziała , każdy chyba jest ze mnie dumny i prawie każdy komu powiedziałam nie mógł uwierzyć że to ja ,no ludzie czasem mają swoje tajemnice i swoje zainteresowania , ja swoje chyba znalazłam to jest właśnie pisanie bloga , ale będę mówić że pisanie wierszy czy coś w tym stylu nie każdy musi o tym wiedzieć. Oczywiście chciałam wam podziękować bo bez odwiedzania mnie to raczej bym nie pisała . Dziękuje wszystkim !


Chciałam jeszcze powiedzieć żebyście przeczytali sobie książkę '' Diamentowe dziewczyny '' bardzo fajna opowieść o 4 sióstr i ich zwariowanej mamie . Polecam .
Dobrze że dzisiaj już czwartek , pogoda bardzo zmienna choć czasem słońce wychodzi , a dziś polecam film: http://www.filmweb.pl/film/My%C5%9Bl+jak+facet-2012-625623
                                                                                          Wasza PSK

1 komentarz:

  1. Ja miałam tak rok temu, gdy szłam do liceum, a mój największy wróg do tej samej szkoły. A teraz gdy już chodzimy do jednej szkoły muszę go unikać, bo nie chce go spotkać... masakra ;/

    OdpowiedzUsuń