poniedziałek, 25 lutego 2013

Wszystko się zmienia .


Wielkość człowieka polega na jego postanowieniu, by być silniejszym niż warunki czasu i życia.
fałszywi ludzie otaczają nas wszędzie . Czasem ludzie którzy obrażają i poniżają nas za plecami myślą że  te osoby nie dowiedzą się prawdy , ale to tak nie jest , zawsze znajdzie się ktoś kto wypapla komuś i to dotrze prędzej czy później , każdy obgaduje ale nie każdy chce być tematem to jest prawda i to najbardziej boli . Dzisiaj dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy na swój temat i powiem szczerze mało mnie to interesuje chociaż trochę się jednak zawiodłam , cóż nie będę się tym przejmowała poczekam tylko do końca roku szkolnego i wreszcie wyjdę z tej idiotycznej szkoły , nie za tęsknie za nią nigdy .
 

W ogóle nie rozumiem tych ludzi , mącą mi w głowie , najpierw że idą potem że nie a na końcu sami już nie wiedzą ,  chodzi oczywiście o wybór szkoły , bo jednak to nie jest drobnostka tylko wybór na całe życie ale wychodzę na totalną kretynkę pisząc że zaczynam WSZYSTKO od nowa , więc po prostu ogłaszam że nie wiem czy idę sama , ale wiem że idę na technika architektury krajobrazu , myślicie że to dobry pomysł. Piszcie w komentarzach .
''Wypijmy za wszystkich którzy mieli zostać na zawsze ''
Stary , nie mam tyle wódki !

Wróciłam że szkoły , siedzę sama w domu i myślę , o niczym tak dokładniej , inni się jeszcze w szkole gnieżdżą bo zostali na dodatkowych , według mnie to strata czasu ale jeśli im to pomoże ... Dzień był dosyć dziwny , czułam zmierzenia na jednej lekcji , tak jak pisałam wcześniej dzisiaj miałam lekcję z klasą sportową na moje szczęście wszystkich nie było ale i tak mnie mierzyli z resztą nie tylko mnie , moje koleżanki też to zauważyły . Skupiłam się na jednym chłopaku , był nowy i  inny od reszty , dostali zadania które oczywiście oni nie zrobili ale on robił , był zupełnie inny ,odmienny według mnie oczywiście , pewnie moja przyjaciółka to czyta i się zastanawia o którym piszę a jak już zgadła to się ze mną nie zgadza , ale ja go obserwowałam wiem dziwna jestem lecz co ja na to poradzę , no i tak już pisałam był i nie wiem czy jest taki  na pozostałych lekcjach . Nie chce wnikać , ale trzema mu przyznać że nawet dobrze wygląda .


Mam dla was zajebista stronkę z obrazkami tylko trzeba się zalogować , ale polecam jest bardzo fajna link będę podawać po każdym postem jeśli by ktoś zapomniał , a motto dla was to 
"Walcząc nie zawsze będziesz wygrywał, jednak zawsze będziesz miał świadomość podjętej walki."
A na koniec polecam oglądać przepis na życie który osobiście uwielbiam i wam tez się spodoba 

                                                                                                          Wasza PSK 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz