niedziela, 29 lipca 2012

No i ..!!!


Widziałem ufo, co mam zrobić? - nic , dalej palić jointa.

 

     I nowe pomysły nasuwają się do mojej głowy , wiele planów do zrealizowania , jeszcze głupsze niż poprzednie . Nadszedł czas spontanicznych decyzji , to dla tych którzy boją się różnych rzeczy , weźcie na luz są WAKACJE  kogo obchodzi co zrobicie .

 



            Dzisiejsze 15-latki potrzebują trochę wina - żeby zapomnieć, trochę papierosów - żeby zrozumieć , badziewnego tuszu - żeby nie żałować , że się rozmazał przez łzy.    

 

                                          Ja może i jestem nienormalna ale tylko dla wyjątkowych ludzi , inni nawet nie przypuszczają jaka jestem naprawdę  .. I niech tak zostanie . ;D 

                              Piosenka w sam raz na tę godzinę , której właśnie słucham:

 

                                  Far East Movement - Live My Life ft. Justin Bieber




      

Teraz uśmiech goni uśmiech ;)

Życie jest piękne , dzisiaj było wprost fantastycznie , melanż na całego , smutki uciekły gdzieś daleko , ale gdy się wieczór zaczyna zaczynam myśleć o nim . I po co ? 

Po to żeby znowu cierpieć , o nie !


By przetrwać sugeruje zamknąć pizd*, nie krzyczeć.

Po co krzyczeć , wystarczy kilka ostrych słów i po kłopocie . Wiem że każdy ma problemy , zresztą ja również . nawet mnóstwo , ale czy to ważne ?Po co zawracać sobie tym głowę teraz , teraz jest czas żeby przemyśleć to wszystko i rozwiązać je najlepiej jak potraficie .

Dawaj maleńka, świat jest twój.

 

Świat jest dla każdej z nas . nauczmy się to dostrzegać zanim będzie za późno .

 

 Ciekawe jak to jest nie mieć problemów, kłopotów ?/ Chciałabym wiedzieć ale to  niemożliwe ha ;] Za dużo mam na głowie , i może dlatego jestem taka cicha przy wszystkich a tu taka otwarta , nikt tego nie wie , nawet ja ;) 

Ale dzięki wam przez cały dzień jestem uśmiechnięta i nie wątpię że wy dzięki mnie też . 

 

Wiara. przyjaźń. muzyka.

Te trzy rzeczy są dla mnie bardzo ważne , choć chrześcijanką nie jestem . Nie wierze w Boga , bo to jest chuj warte . Ale po co ciągnąć ten temat . Uwielbiam muzykę , dzięki niej świat staje się  piękniejszy . I za to jeszcze jeden kawałek dla was , który uwielbiam 

 



Will.i.am - This is love feat. Eva Simons  


  

                                                                                                            Buziaczki , wasza PSK .

       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz