niedziela, 29 lipca 2012

ja nie chcę się zastanawiać ! chcę wiedzieć .!

             Najtrudniej uleczyć się z miłości która

                           przyszła nagle.  

                          Skąd ja to znam , ale do śmiechu jednak daleko , 
nie uważacie że człowiek mający w sercu jednego człowieka , nie jest  w   stanie zmieścić tam kolejnego ? W to wątpię , ale wiem jedno każda z was za pewnie
Myśli, że sobie radzisz i nagle ktoś napierdala Ci
przeszłością po plecach.
nie żal mi wspomnień , żal mi czasu spędzonego z niewłaściwymi ludźmi .


nie ma miłości, trzeba robić melanż.

 pijacko po chodnikach zatacza się uśmiech                
No właśnie , róbcie coś szalonego , żeby to utkwiło w waszej pamięci na zawsze , żeby było co wspominać przy kawie , idźcie się zabawić .      

Jak się poznali? Przypadkiem. Zresztą jak wszyscy.

'Sztuką  nie jest zapomnieć i odejść , sztuką jest żyć i przebaczyć ''
Miliony myśli , Zero słów .
Wiecie jak to jest leżeć wieczorem w łóżku i myśleć czy on myśli o tobie , choć i tak wiesz że to niemożliwe ?
Ja niestety tak robiłam , i zawsze lecą moje gorzkie łzy , serce mnie tak bardzo boli .. nie idzie tego opisać ,trzeba to poczuć .
Podam wam teraz piękna historię miłości ;
Drogi pamiętniku : jestem na łóżku w szpitalu. lekarz mówi, że będą mnie operować, i mogę tego nie przeżyć. potrzebuję nowego serca. potrzebuję również kogoś kto mógłby mnie wesprzeć w tych trudnych chwilach, ale mój chłopak jeszcze nie przyszedł. drogi pamiętniku : operacja skończona. doktorzy mówią, że wszystko wyszło zgodnie z planem, ale Jego jeszcze nie ma. drogi pamiętniku : minął już tydzień. wyszłam ze szpitala. wszystko ze mną w porządku. mój chłopak nadal nie przyszedł więc postanowiłam do Niego pójść. bardzo się tym przejmuję. drogi pamiętniku : byłam u Niego. waliłam w drzwi, ale nie było nikogo. weszłam do środka, drzwi były otwarte i na stole leżała kartka papieru : Kochanie, wybacz, że nie mogłem Cie wesprzeć w tych trudnych chwilach, a wiem, że tak tego potrzebowałaś. Chciałem Ci zrobić prezent. Moje serce już dla mnie nie bije, ale jestem szczęśliwy, że mogłem Ci je dać. 
Ta historia daje mi natchnienie że jednak prawdziwa miłość istnieje , ja na taką właśnie czekam .
Nie żałuj, nigdy nie żałuj, że mogłeś coś zrobić w życiu, a tego nie zrobiłeś. nie zrobiłeś, bo nie mogłeś. 
   Nie zawsze jest tak jak chcemy , nie przewidujemy tego co nieuniknione , czasem trzeba się pogodzić się z losem .
A teraz jest czas  żeby nie bać się uczuć ,
wyraźcie co czujecie , mówicie sobie wszystko , i o wszystkim .


wakacje-czyli co mnie kurde obchodzi jakiś dzień tygodnia?
        I znowu myśl o tym co będzie jutro , co przyniesie los kiedy na chwile  się  zapomnę co wtedy zrobić ?
Jest wiele osób co we wakacje nie mają robić i narzekają że chcą wrócić do szkoły , mam dla nich poradę Jesteście pojebani !!
Wakacje są od tego żeby się zabawić , robić szalone rzeczy a wy chcecie wrócić do szkoły ?! Ja już nie jedną głupią rzecz zrobiłam z moją najlepszą przyjaciółką ;)
lato ? daj spokój , przecież wiesz , że to nie tylko obce kraje , okulary przeciwsłoneczne , zajebista opalenizna i fajne ciuchy . to czas , w którym serce , które prawie umarło zimą odżywa . wszystkie uczucia się włączają i nabierają kolorów , tymbarki znów smakują jak miłość w płynie i chudniesz od samego śmiania się . żyjesz chwilą , a wszystkie plany , które przyjdą ci na myśl od razu realizujesz . zakochujesz się w kilku facetach naraz , zwykle nie wiesz co robić , bywasz u przyjaciółki częściej niż w domu i po prostu - żyje się kurw* łatwiej .
 I jak tu nie kochać wakacji , !
Motto na dziś :uśmiech i do przodu
                                      Wasza PSK  ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz