poniedziałek, 30 lipca 2012

Boję się .

Jest za późno na płacz, zbyt niepewnie by


 ruszyć dalej.

Co mam powiedzieć , że się boję? Ale czego ? Sama nie wiem , może odrzucenia ? 
Już niecały miesiąc i szkoła , nie chce wracać dużo zmian mnie czeka , aż za dużo , głowa mnie boli , nie chce o tym myśleć bo to taki ciężar .. 
Dręczą mnie zawroty głowy, gdy już przekraczam progi mojego domu,bo jest to granica mojej wygodnej sfery. Bezużyteczne emocje, które zaśmiecały moje serce, pokryły się kurzem. Jeśli się z stąd wyniosę,umrę. Znienawidziłam to nieznane szczęście bardziej niż znajomy mi smutek. Odrzuciłam własne kroki,obawiam się, że stanę się bezużytecznymi butami- bo świat, czas i ludzie mnie już znosili. To co świat myśli, zbiera się we mnie jak przed domem stos gazet i rachunków. Płaczę bez łez. Płaczę nieświadomie.
  

‎'Każda droga w pewnym miejscu się rozwidla,obieramy różne drogi myśląc, że kiedyś się spotkamy.Widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala. To nic, jesteśmy dla siebie stworzeni, w końcu się spotkamy,ale jedyne co się zdarza, to to, że nadchodzi jesień. Nie ma drogi powrotnej, jest Ci żal, umiesz sobie przypomnieć, kiedy wszystko się zaczęło a zaczęło się wcześniej niż Ci się wydaje, o wiele wcześniej. Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy już nigdy nie poczujesz się tak samo, nigdy nie wzniesiesz się trzy metry nad niebo.'
 Ale po co rozdzierać stare rany , jest lepiej .Dziś śmiało mówię,że jestem silna.Wiem że tak jest czuję to .Te uczucie towarzyszy mi w momentach załamania lub smutku , i wtedy właśnie myślę sobie ''jesteś silna , po co się użalasz nad sobą ''
I wiem że dam radę , że przezwyciężę to , 
' Nieważne czy to miłość, czy przyjaźń. Pamiętaj, żeby o nią

 dbać. '
Jeśli chodzi o przyjaźń , to pamiętajcie że to wszystko co będziecie później mieli , nie zmarnujcie jej . Nawet jeśli się kłócicie , a kochacie się jak brat i siostra to ta kłótnia nie będzie trwać wiecznie , następnego dnia może być tak że będziecie się razem śmiać , to takie nie przewidywalne .
Przyjaźń - ja mam taką przyjaciółkę , (nazywam ją moją siostrą ), która zna mnie w 100% i nikt mi nie powie że nie jest najlepsza na świecie , Ubóstwiam co razem robimy , to mnie bardziej przekonuje że jest ze mną szczera jak i ja z nią . 
jeśli ktoś jest dla Ciebie ważny,to na zawsze taki pozostanie. Nieważne ile bólu Ci przynosi.  
7 rano.Przecieram dłonią twarz. Kolejna nieprzespana noc,za mną. Wszystko o tej porze budzi się do życia, prócz mnie. Promienie słońca, wpadają do pokoju. Jest cisza, która tak przeraźliwie mnie wykańcza. Sufit wydaję się być w tym momencie najlepszym przyjacielem. Otwieram oczy i mówię, że jestem silna. Dam radę - dopóki sama naiwnie w to wierzę.
 Muszę nauczyć się wierzyć w samą siebie , bo kiedyś przyjdzie taki czas , że będę musiała liczyć na siebie , nie na innych tylko właśnie na siebie , inni wokół mnie odejdą , a ja zostanę sama co wtedy zrobię ? 
Nie mogę popaść w depresję , o nie , wezmę się w garść i ułożę swoje życie według mnie , mojego planu , planu nadziei .

Nie żałuj niczego, co kiedykolwiek wywołało na Twojej twarzy uśmiech. Nigdy nie płacz przez coś, co kiedyś dawało Ci szczęście.
 Ja niczego nie żałuje w swoim życiu , ani osób które poznałam ,ani rzeczy które zrobiłam , bo dzięki tym osobą i wspomnieniom jestem na pół szczęśliwym człowiekiem . Dlaczego na pół ?
Dlatego że te osoby już nigdy nie wrócą , nigdy ich nie spotkam i nigdy z nimi nie zrobię tych fajnych rzeczy które razem robiliśmy , tęsknie za nimi ale trzeba żyć dalej , poznawać nowych jeszcze ciekawszych ludzi , niż wcześniej poznanych . 

gdy pamiętasz coś z przed roku wiedz, że twą pamięć przeżarło uczucie utrwalające, utrzymujące, nie zapominające - tęsknotą je zwą. 
 Co mam jeszcze powiedzieć ? Może to że cieszę się z tego co robiłam , choć niektóre rzeczy przechodzą wszelkie granice dobrej zabawy , ale co zrobić ja taka już jestem i się nie zmienię , a jeśli komuś to nie pasuje ,
 jego problem ..
Na koniec polecam zajebisty film .
                               Dobranoc , wasza PSK ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz