poniedziałek, 30 lipca 2012

KOLONIA ..

.            I przyszedł wieczór, gdy po raz kolejny,chciałam się pozbierać. Gdy tak silna i   stanowcza zapragnęłam wziąć życie w swoje ręce. Jednak, sięgnęłam pamięcią       szeroko rozłożonych wspomnień, rezygnując.

Kolonie , zajebisty okres wakacji , kto by ich nie lubił , fajna atmosfera i przyjaźnij ludzie , czy upalne dni czy też chłodne zawsze jest tam co robić ,uwielbiam to/.

Wszystkie kobiety są piękne ale My polki to chyba przesadziłyśmy .

Wszyscy twierdzą że polski są najpiękniejsze , oczywiście się z tym zgodzę ale nie wszystkie myślą tak , mam dla nich poradę , wszystkie jesteśmy piękne nie zawracajcie sobie głowy problemami takimi jak : ''jestem gruba '' albo ''Nie mam się w co ubrać ''
Każda z was jest piękna inaczej , wiem że nie każda z was czuje się w swojej skórze najlepiej , ale proszę was przecież jesteśmy piękne , naturalnie , nie lubię takich osób które muszą nakładać tonę tapety na ryj bo myślą że będą piękniejsze , i właśnie tu się mylą . Ja osobiście jestem naturalna brunetką , z ciemnymi oczami ..
Nie lubię nakładać sobie tapetę na twarz żeby wyjść z domu , wystarczy uśmiech i gotowe , wam polecam to samo .. Bądźcie Naturalne.



Mam wątpliwości. Wątpię w życie. Nawet już łez mi szkoda, bo szczęście innych jest nieszczęściem drugich. W takich chwilach topnieje cały lód w moim sercu. Wzruszenie sprawia, że mój nastrój polepsza się z minuty na minutę. Wiecie dlaczego? Nagle zdaję sobie sprawę, że jeśliby zapytać tych wszystkich ludzi czy są szczęśliwi to połowa z nich natychmiast zalałaby się łzami. Nasze życie to poszukiwania, które już nie posiadają celu.


A na zakończenie fajna nuta :



                                                      Wasza PSK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz