środa, 9 stycznia 2013

Niebo na ziemi .


Ja jestem dosyć niską osobą jak na swój wiek ale bycie niską nie oznacza być gorszą . Oto zalety bycia niską :
-Możemy nosić wysokie obcasy i nie wyglądamy w nich jak żyrafy
-Słodko wyglądamy , gdy przytulamy wysokich chłopaków 
-Łatwiej możemy się gdzieś schować 
-Niska = zwinna ( nie dotyczy mnie )
-Łatwiej jest dostać na nas pasujące ubrania 
-Mali ludzie żyją dłużej 

No i co jest oczywiste : Małe jest piękne .


                                           Moje emocje tak szybko się zmieniają.

Ostatnio jestem kłębkiem nerwów , nie wiem pewnie to ten stres związany ze szkołą , nauczyciele za bardzo naciskają , myślą że wszystko będziemy potrafić na zawołanie , a tak nie jest , jeszcze trudniej skupić się rano kiedy jestem  niewyspana , jeszcze w dodatku lekko nieogarnięta idziesz na lekcję na której nauczyciel dużo wymaga , pierdole ich wszystkich , wszyscy w okół mnie chorują tylko ja jaka kurwa zdrowa , a w szkole nie mogę wytrzymać z tymi dziewicami z naszej klasy , kochanie nie mogę się doczekać kiedy wrócisz , nareszcie nie będę sama między dziwakami .


                                                           cokolwiek jest lepsze od niczego. 

 Nie jest łatwo pisać kiedy ma się ograniczony czas , lubię spokojnie pomyśleć co mogłabym do was pisać , nie żebym uważała się za wielką pisarkę czy coś w tym stylu , po prostu chcę dobierać odpowiednie słowa , nazywam je magicznymi żeby trafiły do was i odpowiednio je odbierali . A tak na marginesie mówiąc kupiłam już buty . Nie wiem czy uda mi się nauczyć na nich chodzić ale do odważnych świat należy !

                             Co za chujnia.

Nawet nie zauważyłam,
kiedy zaczęło się robić aż tak beznadziejnie.

       No na koniec polecam wam przepiękny film , który jest naprawdę wzruszający : 

http://www.filmweb.pl/film/Wci%C4%85%C5%BC+j%C4%85+kocham-2010-481963


                                                                                        Dobranoc wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz