niedziela, 27 stycznia 2013

idealny świat nie istnieje

Dużo obserwuje żeby cokolwiek wywnioskować . Ludzie którzy ze mną żyją są bardzo ciekawi teraz to zauważyłam , to co robią jest niesamowite tylko nie każdy jest doskonały , weźmy tak np : naszych sąsiadów każdy ma własną tajemnice i wiem że każdy ma prawo do prywatności ale trzeba powiedzieć że sąsiedzi to cwani ludzie . W nocy gdy czasem nie śpię słyszę zawsze jak schodzą po schodach , a była to 3 w nocy . Zawsze tak robią , coraz częściej . Nie wiem czy oni w ogóle chociaż trochę śpią .


Pewnie ludzi nie interesuje to co dzieje się u moich sąsiadów ale warto spróbować bo jednak uwielbiam pisać i raczej nikt mi tego nie zabroni . Oczywiście będę pisać o melanżach bo bez tego to nie istniałby mój blog . Czasem chciałabym być kimś  więcej niż tylko zwykłą dziewczyną piszącą zwykłego bloga .


trzeba bardzo uważać, na to co nas otacza ponieważ czasami, niespodziewanie coś może osłodzić nam życie

Moja przyjaciółka jest bardzo zabiegana , wszystko robi na ostatnią chwilę , uwielbia malować paznokcie i mieć proste włosy , jest chuda i gładka chociaż niska ale jak wiecie małe jest piękne . Uwielbiam jej zielone oczy chociaż ona woli moje ,ciemne .Ma obsesję ma punkcie chudości i pięknych nóg . Ciągle jest zakręcona , na facebooku jest 10 minut , wychodzi i znów wraca dosłownie po 5 minutach ale jest sobą uwielbiam , uwielbiam takich ludzi są szczerzy , zabawni , prawdziwi . Jednak nie zawsze świat jest taki smutny , jest bardziej we wszystkich kolorach tęczy.



Na koniec ogłaszam koniec ferii dla Wielkopolski ,  zaczynamy od jutra szkołę wszystkim powodzenia życzę z jutrzejszym wstawaniem . A na koniec film :http://www.filmweb.pl/film/Jak+ona+to+robi-2011-604906
                                                                                            Wasza PSK

3 komentarze:

  1. To prawda. Mój sąsiad jak kładę się spać, albo się kąpie, albo myje zęby. Ja mieszkam w szeregowcu, więc to trochę tak jak w bloku i trochę tak jak we własnym domu. Fajny blog:)

    P.S.
    Wpadniesz?
    http://dzien-ktory-zmienil-cale-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj blog jest cudowny. : szukam właśnie czegoś takiego.. i napewno będę czerpać dużo inspiracji. :D chcę go jakoś rozkręcić.., a jeszcze nie mam na to pomysłu.. może coś doradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak.. zaczęłam pisać bo nie daję sobie rady z rzeczywistością.. przerasta mnie to wszystko.. a gdy pisze, dziele się z tym innymi, i pomagam innym w problemach to w jakiś sposób uciekam od tego.. Daje mi to satysfakcję , że jestem jeszcze komuś potrzebna.. I myslę co zrobić , żeby przekonać jakoś ludzi do swojego bloga .

    OdpowiedzUsuń