niedziela, 6 stycznia 2013

OH MY GOSH

Każdemu należy się chwila odpoczynku , a że zbliżają się ferie mam dla was propozycje , możecie odprężyć się w zaciszu własnego domu choć raz od niepamiętnych czasów . Na całkowitej pielęgnacji ciała w zależności na co mamy ochotę i ile mamy czasu, ale ze względu na to że ten jeden raz w tygodniu ma być najbardziej wyjątkowy postarajmy się mieć czasu dla siebie jak najwięcej.
pielęgnacja całego ciała obejmuje :
* twarz: maseczki, peelingi, złuszczanie, oczyszczanie, tonizowanie, kremowanie, nakładanie preparatów specjalnych lub serum itp.
* włosy: mycie, odżywianie, maseczki, ampułki, płukanki itp.
* ciało: oczyszczanie, złuszczanie/ścieranie, wyszczuplanie, nawilżanie, ujędrnianie, masowanie, depilowanie, regenerowanie itp.
Myślę, że to świetny sposób zwłaszcza teraz kiedy za oknem jest szaro, ponuro. Zadbajmy o siebie, bo na to zawsze jest dobra pora.
 


 Kto wybierze się ze mną na kakałko ? Uwielbiam..Zawsze poprawia mi humor i zawsze smakuje bosko . Najlepiej smakuje wieczorem , tak o 22 lub jak kto woli .

   Pewnie wspominałam że wybieram się do Pniew do szkoły , o tuż plany się nieco zmieniły , zastanawiam się nad pójściem do szkoły do Szamotuł i bez internatu , oczywiście się jeszcze nie zdecydowałam chociaż czas mnie goni i z nauką idzie mi kiepsko .
                                                                                Nie umiem się zmotywować do nauki , brakuje mi zachęcenia , czegoś szczególnego , no cóż jak znajdę dam wam znać : )


We ferie czeka mnie 18 -nastka , oczywiście mojego kuzyna i nadal nie mam w co się ubrać , buty to już oczywiście mam załatwione i wkrótce idę je kupić . Jutro muszę się rozejrzeć za zajebistym strojem na ten wieczór , no bo przecież nie mam zamiaru tam tylko siedzieć , trochę trzeba zapoznać wiarę no i co jest chyba oczywiste dać w kielona , tak po polsku upić się ale tak żeby rodzice nie widzieli chociaż kto zauważy jak każdy będzie lekko podpity .Czekają mnie zabawowe ferie , a wy macie już jakieś plany ? Tylko nie oszczędzajcie sobie bo potem wolne będzie na marzec - kwiecień więc ostatnie 2 tygodnie na dłuższą zabawę  .



  
           No powodzenia jutro w szkole , pamiętajmy to ostatni tydzień potem już ferie i na dziś polecam wam film warty obejrzenia , ubawiłam się przy nim nieźle z przyjaciółką

                                                                                       
                                                                                                    Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz