piątek, 25 stycznia 2013

Stay with me forever.


Znalazłam coś w necie w sam raz dla siebie i tych którzy lubią dbać o swoje włosy lub tych którzy uwielbiają piwo ... maseczkę na włosy z piwem 
Złoty napój z chmielu od stuleci stosowany jest jako środek do pielęgnacji włosów.
Aby wykonać piwną maseczkę mieszamy ze sobą 1/4 szklanki jasnego piwa z żółtkiem jaja kurzego. Tak powstałą papkę nanosimy na umyte włosy i spłukujemy po 20 minutach. Dobrze jest też dokładnie wcierać tę maseczkę w skórę głowy, gdyż to mocniej pobudzi porost włosów.

Trzeba by wypróbować , może zadziała ... Jak dla mnie jest to możliwe , piwo zdziała cuda .!


                   Nie poddawaj się rozpaczy , życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń jest tylko zupełnie inne .

W nocy natchnęło mnie do pisania bardziej o waszym życiu . Nie ważne czy inni mają tutaj jakiś swój osobisty problem czy też zainteresowania lub też inne rzeczy ale każdy powinien wyrażać siebie , nie udając przy tym nikogo dlatego od dzisiaj zaczynam pisać inaczej  , zobaczymy czy to zadziała , będę pisać nie tylko o moich smutkach , problemach itp. ale o każdym z osobna , może nie do końca ale spróbuje , przecież świat nie kręci się wokół mnie czy też innych osób dla każdego kto czyta mojego bloga wie że pisze bardziej o sobie i swoim życiu , możliwe że stwarzam w swoim rodzaju jakiś typ plotek stwierdzeń ale na tym polegało to co pisałam , a wy mieliście wywnioskować wnioski opierając się na swoich problemach wiążąc je w jakiś sposób z moimi problemami , skomplikowane ale co poradzę , wszyscy są skomplikowani na swój sposób :D


Rzeczywiście , rzeczy o których pisze są ważne dla mnie nie dla innych , słyszałam kiedyś cytat        '' Lepiej jest pisać dla siebie i nie mieć publiki niż pisać dla publiki a nie mieć siebie ''
Możliwe że nie każdy umie pogodzić tych dwóch rzeczy ale ja spróbuje bo od tego przecież jest życie my komplikujemy sobie je same swoje przemyślenia przekształcamy w słowa które doskonale trafiają do odbiorców , ale tylko po przez papier bo w rzeczywistości nie każdy potrafi 
coś powiedzieć prosto w twarz , dlatego jakaś odmiana może być .


Jestem kobietą , która świetnie się bawi cały czas , czasem wygrywam , czasem przegrywam 

Zapamiętajcie że jeśli nie mówicie prawdy o sobie to nie mówicie jej o innych , bo po co oskarżać kogoś po wyglądzie czy po pozorach , trzeba po prostu go poznać tak robią normalni ludzie . Inni też mają uczucia tylko nie każdy kto o nich gada ma sumienie , wiem że ja tak robiłam a nie powinnam. Zastanawiam się czy da się to jakoś jeszcze zmienić .Każdy błąd można naprawić .  
Na dobranoc możecie obejrzeć sobie zajebisty film : http://www.filmweb.pl/film/Let+It+Shine-2012-646924

                                                                                 Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz