czwartek, 2 maja 2013

MAJ !

W końcu zaczął się weekend majowy i wolne od szkoły . Oczywiście w domu nie zamierzałam siedzieć i byłam wczoraj na koncercie z moją przyjaciółką w Chrzypsku , jeśli ktoś był , wie że to nie wypał bo korki im poszły i nawet nic nie udało się do picia załatwić . Cóż nawet i tak się dobrze bawiłam bo ludzie którzy stali obok nas byli bardzo zabawni  więc nie będę stać jak taki kołek . Nie trzeba pić żeby się dobrze bawić , ale pewnie z procentami byłoby luźniej .

Kupiłam sobie creepersy , bardzo mi się podobają i są wygodne .Wyglądają tak samo jak na tym zdjęciu obok tylko na żywo są jeszcze lepsze .Polecam ! I nie trzeba zmieniać stylu ubierania się tylko po to by buty pasowały , oryginalność to podstawa .
Ogólnie rzecz biorąc nic ciekawego się nie dzieje u mnie w mieście , choć jutro i w sobotę ma być jakaś zabawa więc zamierzam wpaść na którąś z nich tylko jeszcze nie mam pojęcia którą wybrać , jak wpadnie do mnie Tyśka to ustalimy bo my bez siebie nigdzie nie idziemy ! : ) No prawie .

A dla tych którzy będą siedzieć w domu przez majówki to polecam film . :http://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kna+i+Teczka-2010-545083
Motto :Dziś zrób to czego innym się nie chce a jutro będziesz miał to czego inni pragną !
        
                                                                                                                       Wasza PSK

2 komentarze:

  1. Mam takie same creepersy. Niestety, są troszkę za duże i mnie obgryzają. Dlatego polecam ubierać je do czegoś grubszgo, jeżeli spadają Ci z nóg.

    OdpowiedzUsuń