wtorek, 2 kwietnia 2013

Żyj nie dla innych , żyj dla siebie .

You know my name not my story .

A więc Wielkanoc za nami , teraz już tylko z górki  ten miesiąc pewnie minie tak szybko jak poprzednie ,jeszcze tylko testy i będzie po wszystkim . A tak w ogóle to jak wam minęły święta,  prezenty udane ?, u mnie jak co roku to samo tylko lanego poniedziałku nie było przez tą zimę ;/ grrr. nie cierpię zimy no ale już nie długo ma być ciepło .

Dzisiaj krótka notka z tego względu że ostatnio nie mam czasu , zmiana czasu źle na mnie wpłynęła  , nie wiem jak będzie jutro z moim wstaniem do szkoły .  Pamiętajcie że możecie pisać do mnie prywatnie na maila : prawdaszczeroscklamstwo123@wp.pl
Motto dla was : Sens życia jest w tobie .

                                                                                                Wasza PSK

1 komentarz:

  1. Święta jak zawsze. Też mam wrażenie, że po testach już będzie po wszystkim, jeszcze tylko wystawienie ocen i na koniec nikt nawet nie bedzie chodził do szkoły ;)
    stresują mnie troche testy a ciebie?

    OdpowiedzUsuń