czwartek, 8 listopada 2012

Osoba która napisała mój scenariusz życia miała naprawdę kiepski dzień.

 
                                         - Co robisz ?
                                           - Ściągi
                                         - Na co?
                                           - Na życie.. 


Dzisiaj dzień można powiedzieć że udany , ale mieliśmy z dziewczynami prawie kłopoty . Cóż zdarzyło się wam żeby podczas przerwy na fajce ze znajomymi podjechała policja ? Ja niestety tego dzisiaj doznałam , na szczęście nasz nie zauważyli i doszłyśmy do szkoły lekko podenerwowane. Na przyszłość będę pamiętać żeby się bardziej uspokoić a nie panikować . 

Do mojej szkoły chodzi dużo wysportowanych i ładnych chłopaków , lecz mam w klasie taką osobę która mnie bardzo denerwuje . Inaczej podlizuje się innym żeby być lepsza , tacy ludzie muszą sobie jakoś radzić w życiu ale i tak ją obgadują za plecami . Ja nie muszę się z kimś zadawać żeby być fajna , o nie ja taka w żadnym wypadku nie jestem i wam radzę to samo , nie zadawajcie się z kimś żeby być lepszym , czasem to może zadziałać w przeciwną stronę i zamiast być tak jak chcecie będzie wręcz odwrotnie . 

Mogłabym napisać milion wersów o tym jak cierpię . kląć , jeszcze głośniej i jeszcze częściej , albo odejść nie mówiąc nic więcej .

'' Co za dużo to niezdrowo '' tak samo jest ze słowami , za dużo jest źle ale jak jest ich mało też źle , nie wiadomo w ogóle co robić . Rzeczywiście najłatwiejsze sprawy są zawsze najtrudniejsze do zrobienia . Niby mi wszystko przychodzi tak łatwo , tak czasem mi mama mówi  , chociaż ja sama wiem że nie potrafię się opanować jak jestem zła , no bo jak za dużo powiesz to możesz kogoś bardzo zranić , a jak nic nie powiesz uznają cię za ofermę która nie umie pocisnąć lub wyrazić swoje zdanie . Życie jednak jest kurewskie , tak mówi moja przyjaciółka zawsze kiedy idzie coś nie tak , i zgodzę się z nią bo kurwa na tym świecie wszystko jest takie do bani . 

    
Są w życiu chwile , gdy myśli się że jest tak źle i już gorzej być nie może. Wtedy okazuje się że Jednak może .
 

 Weekend , jutro wreszcie piątek , bardzo się cieszę że trochę odpocznę , planów żadnych nie mam , może pójdę do przyjaciółki na film lub pojadę do mojej ukochanej babci , który zdecydować ? Nie wiem pomyśle nad tym jutro bo jak na razie kładę się do łóżka , jutro trzeba wcześnie wstać , życzę wam dobrej nocy .

                                                                                     Wasza PSK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz